למה אני

בעלת היכרות מעמיקה עם עולם טכנולוגיות ה-IT (טכנולוגיות מידע), ובאופן מיוחד עם מערכות טכנולוגיות בתחומי CRM. כל זאת לצד היכרות מעמיקה עם עולם הניהול והעסקים. בעלת ידע מעשי ותיאורטי, וניסיון רב ועשיר, בכל התחומים של קשרי לקוחות – ברמה האסטרטגית, ברמה הטכנולוגית וברמת הניהול. בעלת הכרות מעמיקה עם הגישות המסורתיות של ניהול קשרי לקוחות לצד אימוץ אג'נדה חדשנית של ניהול חווית לקוח וראיית המדיה החברתית כזירת השירות החדשה.
ניסיון:
הקמה וניהול של מערכותIT מגוונות בהיקפים שונים, ואחריות על תפעולן השוטף בחברות פרטיות (ברק 013, Retalix, אביב פתרונות תוכנה) ובסקטור הציבורי (ניהול הקמת מרכז התמיכה בפרויקט מרכבה במשרד האוצר), לצד ניהול עובדים, ניהול משאבי אנוש, וניהול צוותי פעולה (בברק 013, בפרויקט מרכבה, באופיס דיפו ובאביב פתרונות תוכנה). בין 2003-2007 ניהלתי את מרכז התמיכה של פרויקט מרכבה במשרד האוצר: הקמתי וניהלתי את מרכז התמיכה של הפרויקט, ביצעתי תכנון אסטרטגי וניהול של תחום השרות ללקוחות במשרדי הממשלה בתחום הERP- הממשלתי, ניהלתי צוות של 21 אנשי תמיכה והייתי אחראית למתן שרות לכ- 7000 לקוחות ואף ניהלתי את פרויקט CRM של פרויקט המרכבה, כולל ניתוח מערכת וכתיבת מסמך איפיון. בין 2001-2003 ניהלתי פרויקטים ב-IT ב"אביב פתרונות מתקדמים", כולל ניתוח מערכות, כתיבת מסמכי איפיון, ליווי שלב המימוש והעלייה לאוויר. ובסופו של דבר ניהול תחזוקת המערכת וניהול לקוח.
השכלה:
בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה (מאוניברסיטת תל אביב), תואר שני במינהל עסקים MBA עם התמחות בניתוח מערכות מידע (מהקריה האקדמית, אוניברסיטת מנצ'סטר בישראל), ובעלת תואר Web developer (ממיקרוסופט).

0 Responses to "למה אני"