הירשם ל-
תגובות לפרסוםAtom
אפיון התהליכים העסקיים בארגון בתחום הקשר עם הלקוחות.
ליווי מלא של תהליך רכישה של מערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות).
אפיון המערכת הטכנולוגית המתאימה לארגון וקביעה וניסוח של נהלי העבודה הנכונים לו.
ליווי מלא של תהליך עיצוב תודעה ארגונית של (CEM) ניהול חוויית לקוח וסיוע בהפעלת מנגנונים ארגוניים מתאימים.
ליווי מלא של הטמעת המערכות בתוך הארגון ובקרב עובדיו, לצד הטמעת ערכי שימור לקוחות, חוויית לקוח וניהול קשרי לקוחות - עד שכל אלה משתלבים באופן מוחלט בתהליכי העבודה בארגון.
CRM – ניהול קשרי לקוחות. מנגנון טכנולוגי ותפישת שירות, שמגדירים את מערכת היחסים שיש לארגון עם לקוחותיו.
ITIL – מתודולוגיה בתחום השירות, שמתמחה ביחידות IT בתוך הארגון כבסיס לפעילות שירות הלקוחות.
CEM – ניהול חוויית לקוח – בניית מערכת יחסים מתמשכת בין הספק ללקוח.
0 Responses to "Joseph Pine on what consumers want"
הוסף רשומת תגובה